Problemen met inloggen?

Mijn inlogcode en wachtwoord werken niet

- De ingevoerde toegangscode en wachtwoord kloppen niet: Probeer nogmaals in te loggen en controleer je toegangscode en wachtwoord extra goed. (check 0 en o en i en 1en l) je inloggegevens zijn hoofdlettergevoelig.
- Je inlogcode en wachtwoord zijn niet meer geldig: Controleer de geldigheid van je inlogcode en wachtwoord. Is de geldigheid verlopen, dan kun je helaas niet meer bestellen. Mocht het probleem zo niet verholpen zijn, dan verzoeken we je nogmaals contact met ons op te nemen.



Ik ben mijn inloggegevens kwijt?

De inlogcode en het wachtwoord heb je nodig om een bestelling te kunnen plaatsen. Indien je jouw inloggegevens kwijt bent dan kun je deze uitsluitend opvragen via de servicedesk (0418573536) indien je jouw Bdankt cadeau op het huisadres hebt toegezonden gekregen. In dat geval zijn de inloggegevens gekoppeld aan je adresgegevens en kunnen we dit voor je nazien. Indien de codes niet op naam staan (dat is doorgaans zo als je werkgever de Bdankt cadeaus op het bedrijf heeft uitgedeeld) dan kunnen we je op dit vlak helaas niet verder helpen en kun je geen bestelling meer plaatsen. Je kunt je eventueel richten tot je werkgever; wellicht dat deze bereid is extra inlogcodes te verstrekken.

 

Ik krijg een melding over 'cookies' maar begrijp het niet.

Om de bestelling van een Bdankt cadeau goed te kunnen verwerken, werkt Bdankt cadeau met zogenaamde cookies. Cookies zijn zeer kleine bestandjes die wij op je PC/laptop plaatsen. Cookies kunnen je PC/laptop op geen enkele manier schaden en Bdankt cadeau gebruikt de cookies enkel en alleen om het bestelproces optimaal te laten verlopen. Mocht je meer willen weten over cookies, ga dan in je browser naar het menu Help/Inhoudsopgave en index en zoek vervolgens op cookies.