Veel gestelde vragen

Wat moet ik doen als mijn Bdankt cadeau defect en/of beschadigd is aangekomen?

Mocht een artikel onverhoopt defect zijn, dan kan uw medewerker het cadeau ter reparatie aanbieden of vervangen bij 1 van de ruim 100 servicepunten. Met Kijkshop hebben we de exclusieve afspraak gemaakt dat alle defecte of verkeerd uitgeleverde artikelen daar omgeruild kunnen worden. Klik voor de servicepunten

Op alle artikelen zit minimaal 1 jaar garantie. De exact termijn  (van 12 tot 60 maanden) staat vermeld op de meegestuurde pakbon.

Wat gebeurt er met mijn persoonsgegevens?

Om je bestelling goed te kunnen verwerken hebben wij naast je naam, adres, postcode en plaats en je e-mail adres en telefoonnummer nodig.

De database waarin deze gegevens worden opgeslagen hebben wij geregistreerd bij het College Bescherming Persoonsgegevens.
Je gegevens worden uitsluitend gebruikt voor:

  • Het versturen van een orderbevestiging zodra je jouw bestelling geplaatst hebt.
  • Het versturen van een orderbevestiging zodra je bestelling wordt verzonden.
  • Het versturen van e-mails om je te informeren over je order (levertijden, alternatieven etc.)
  • Het bellen om je te informeren over je order (levertijden, alternatieven etc.)
  • Het eventueel versturen van een e-mail met een klanttevredenheid enquete
  • Het opmaken van bestelstatistieken en rapportages voor je werkgever

Naast bovenstaande punten zullen wij je gegevens nergens anders voor gebruiken. Je zult geen spam van ons ontvangen en je gegevens worden niet aan derden verkocht.

De bestelperiode is verstreken,wat nu?

Bdankt cadeau heeft in overleg met jouw werkgever de besteltermijn bepaald. Helaas is het na de gecommuniceerde uiterste besteldatum niet meer mogelijk een bestelling te plaatsen.
Mocht je hier nog verdere vragen over hebben, dan kun je contact opnemen met je werkgever.

Wat is de levertijd van een Bdankt cadeau?

 

Een Bdankt cadeau wordt binnen 2 werkdagen na het plaatsen van je bestelling verzonden, doch uiterlijk binnen 3 werkdagen zal deze worden afgeleverd.

 

Levering op je huisadres

Wanneer je een melding ontvangt dat je pakket is verzonden, vindt  de dag erna een eerste aanbieding plaats op het ingevulde huisadres. Je pakket wordt daar maximaal 2 keer aangeboden door DHL.  Het is mogelijk dat de bezorger het pakket probeert af te leveren  bij de buren. In dat geval ontvang je een notificatie in je brievenbus met vermelding van het huisnummer waar je pakket is bezorgd. Op de emailbevestiging staat een track & trace code waarmee u altijd de status van DHL kunt bekijken.